Na het afronden van de Hogere Europese Beroepen Opleiding begon Béate haar loopbaan in 1995 bij ODRP, destijds een dochteronderneming van Ernst&Young die in 1998 fuseerde tot Doxis Informatiemanagers.
Na ruim 19 jaar in ons vakgebied gewerkt te hebben in diverse management- en leidinggevende functies maakte Béate in 2016 de overstap naar Intergamma waar zij bijna 7 jaar als kwaliteitsmanager, trainer en coach heeft gewerkt bij de klantenservice.
Als initiatiefrijke en ondernemende persoonlijkheid is Béate sterk in het organiseren en uitvoeren van taken, denkend in concrete doelen en uitkomsten.
Béate’s werkhouding kenmerkt zich door een persoonlijke benadering van mensen, betrokkenheid, positiviteit en pro-activiteit. Béate is service gericht en heeft oog voor de behoeften en wensen van relaties. Zij is vriendelijk en empathisch waarbij zij, als projectmanager, de balans weet te vinden en vast te houden tussen de organisatiedoelen en dat wat een relatie wil/wenst.
Het motto van Béate is: “sturen op het resultaat met de juiste aandacht voor collega en klant”.